تا انتها حضور...

باید منتظر ماند و بر این انتظار ایستاد
\

تا انتها حضور...

باید منتظر ماند و بر این انتظار ایستاد

  • Instagram
تا انتها حضور...

سلام

بعضی از حرفها را نباید هرگز بگویی
به خاطر بغضی که در گلو داری
یا به خاطر بغضی که از شنیدن
حرفهای تو در گلو شکل می گیرد
اما اینها دلیل نمی شود که نگویی
" من" با "نوشتن" فریاد خواهم زد...
پس " تو" گوش نوشتاریت را تقویت کن
تا فریادهایم را بشنوی...

"زمزمه" هایت را دوست دارم
درست است که گوش سنگینی دارم
اما " زمزمه" هایت را با گوش جان می شنوم
شاید بپذیرم و شاید ...

اما به "تو" قول می دهم که
خوب بشنوم...

م.ع.ر.ط
Mart.emba@gmail.com

پیوندها

سه شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۲، ۰۹:۵۱ ب.ظ

۴

بسمه تعالی

استاد و همکار گرامی جناب آقا / سرکار خانم ..........

با سلام و ضمن تقدیر فراوان از شرکت شما در مرحله اول دلفی پژوهش " آینده نگاری توریسم درمانی با رویکرد برنامه ریزی سناریو مبنا  (مطالعه موردى: مرکز درمان نابارورى یزد)"، پرسشنامه راند دوم (شامل شصت و دو گویه ) خدمتتان ارسال می گردد . لازم به ذکر است گویه های این مرحله بر اساس آنالیز محتوای پاسخ های دریافتی از کلیه خبرگان یا متخصصین در راند اول دلفی می باشد.

پرسشنامه مرحله دوم دلفی به صورت الکتر.نیکی در لینک زیر مو جود می باشد از شما استدعا می شود تا پایان پژوهش با نهایت سرعت و دقت به سوالات پاسخ دهید.


لینک پرسشنامه الکترونیکی : 

https://docs.google.com/forms/d/1xS1aswXa_3Vnv_AD51scV3pIN09zNfZKnAE24PtbAcg/viewform



ضمن تشکر مجدد، لازم به ذکر است نتیجه این مرحله (راند دوم دلفی) پس از آنالیز و جمع بندی، مجدداً برای اجماع نهایی خبرگان   خدمتتان ارسال می گردد.

در صورت وجود مشکل در رابطه با پرسشنامه الکترونیکی ، لینک دانلود پرسشنامه معمولی در زیر قرار داده می شود.


                 لینک دانلود فایل word : http://bayanbox.ir/id/6172301382137602993

لینک دانلود فایل pdf : http://bayanbox.ir/id/5728092450578559281


محمدعلی رنجبر طزنجی

کارشناس ارشد مدیریت استراتژیک


         شماره تماس: 09138545405

نشانی: یزد- صفائیه-خیابان تیمسار فلاحی- خیابان بوعلی پژوهشکده تولید مثل یزد.

ایمیل :  (MART.EMBA@GMAIL.COM) * (INFO@YAZD-RSI.IR) 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۱۲
دانشجوی کلاس اول دبستان

MART

محمد علی رنجبر طزنجی

نجواها  (۴)

خیلی ممنون .
بازم من سوال دارم.راستش من (برای پایان نامه ارشد)دلفی اجرا کردم منتها تویه حیطه ای که متخصصینش کم هستند ومشارکتشون کمتر!تو صنعت خودرو یه حوزه ی خاص. برای 20 نفری که شناسایی شدن ارسال شده درراند اول .سوالات متفاوته (لیکرت-موافق ومخالف-رتبه بندی)  نرخ پاسخگویی هم بسیار پایین بوده و7نفر پاسخ دادند ولی واقعا خبره هستند .حالا من می خوام بدونم بهترین راه انالیز چیه؟spss ،اکسل یا چیز دیگه؟دقیقا نمیدونم چجوری باید انالیز بشه!!واینکه با این نرخ پاسخ میشه ادامه داد؟سوالات رو در راند دوم چطور تغییر می دید؟چجوری به اجماع رسیدید؟با اکثریت یا یه درصدی تعریف کردید؟ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
پاسخ:
سلام

روش دلفی یه روش کیفی هست

و تعدادخبرگان معمولا بالای ده نفر هست

شما با 20 نفر شروع کردید در مرحله ی اول رسیدید به 7 نفر

در مرحله ی دوم به چند نفر می رسید؟؟؟؟

هدف از دلفی اجماع خبرگان بر روی یک موضوع هست ( حالا مهم نیست از این عوامل کم اهمیت باشند یا پر اهمیت) البته بعدا می شود این عوامل را دسته بندی و رتبه بندی کرد.

فردا صبح با یکی از اساتید قرار دارم ( ان شالله بتونم ببینمشون)

اگه اطلاعات تکمیلی ( دانشگاه محل تحصیل، موضوع پایان نامه ، پرسشنامه ها و ...) و سوالات خودتون را برایم ارسال کنید می تونیم ازشون درخواست راهنمایی کنم.

پ.ن : البته نظر استاد راهنمای خودتون شرط هست :))
آیا مرحله ی دوم فقط برای کسانی که راند اول را پاسخ داده اند ارسال می شود؟
پاسخ:
سلام
اصولا همانطور هست که می فرمایید البته می شود تغییراتی داد.
سلام می تونم بپرسم چند نفر در این پرسشنامه در هر راند شرکت کردند؟
نباید در راند دوم درصد های بدست امده از نظرات در راند اول را قید می کردید؟
در دریافت پاسخ ها به مشکلی برنخوردید؟
با چه نرم افزاری انالیز نمودید؟
پاسخ:
سلام
با ۵۰ نفر از خبرگان در هشت گروه شروع کردیم
درصد ها در راند دوم به اطلاع خبرگان رسیده است.
اجرا کردن دلفی کار بسیار سخت ، پرهزینه و وقت گیری هست.
باید ببینید هدف شما چیست اگر صرفا بدست آوردن عوامل تاثیرگذار است دلفی کلاسیک کفایت می کند اگر دلفی فازی اجرا می کنید باید از فرمول های فازی استفاده کنید.
پیروز باشید 

نجوا کردن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">