تا انتها حضور...

باید منتظر ماند و بر این انتظار ایستاد
\

تا انتها حضور...

باید منتظر ماند و بر این انتظار ایستاد

  • Instagram
تا انتها حضور...

سلام

بعضی از حرفها را نباید هرگز بگویی
به خاطر بغضی که در گلو داری
یا به خاطر بغضی که از شنیدن
حرفهای تو در گلو شکل می گیرد
اما اینها دلیل نمی شود که نگویی
" من" با "نوشتن" فریاد خواهم زد...
پس " تو" گوش نوشتاریت را تقویت کن
تا فریادهایم را بشنوی...

"زمزمه" هایت را دوست دارم
درست است که گوش سنگینی دارم
اما " زمزمه" هایت را با گوش جان می شنوم
شاید بپذیرم و شاید ...

اما به "تو" قول می دهم که
خوب بشنوم...

م.ع.ر.ط
Mart.emba@gmail.com

بایگانی

پیوندهای روزانه

پنجشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۱۲ ب.ظ

۲

چکیده

جهان معاصر، آوردگاه تحولات شگرف و شتابنده است. تغییرات چنان غافل گیر کننده و بر ق آسا از راه می رسند که حتی لحظه ای درنگ می تواند به بهای گزاف غافلگیری راهبردی در عرصه های سیاسی  نظامی و اقتصادی تمام شود. ترسیم دیدمان های آینده، پایش مداوم تحولات و اقدامات کنش گرانه، آگاهی از رو شهای اقدام پیش دستانه و تصمیم گیری های به هنگام، می تواند هر جامعه و سازمانی را در یافتن بهترین را هها و آینده های مرجّح تواناتر سازد. در این محیط سرشار از بی ثباتی و آکنده از عدم قطعیت، تنها رویکرد و سیاستی که احتمال موفقیت و کامروایی دارد، تلاش برای شناخت آینده و مؤلفه های شکل دهنده به آن است. اگرچه این تلاش همواره با خطرپذیری فراوان همراه بوده است، اما به هر حال پذیرش این مخاطره، به مراتب عاقلانه تر از نظاره گر بودن تحقق تحولات (آینده)  است.

باید توجه داشت که حضور عاملانه در روند تحولات آینده، کاهش تهدیدات و افزایش فرصت ها و گزینه ها نیازمند رویکردی آینده پژوهانه است که امکان کنشگری در رخدادهای آینده را فراهم می سازد. یکی از روش های آگاهی از تحولات و کسب آمادگی برای اقدام کنشگرانه، پایش تحولات در حوزه های علوم و فناوری است. بوسیله دیده بانی می توان آمادگی خود را در برابر تغییر و تحولات افزایش داد و خود را برای آینده آماده کرد و به معنای واقعی امنیتی پایدار برای کشور فراهم نمود زیرا "دیده بانی تهدید محور" کشور را نسبت به تهدیدات آماده تر و "دیده بانی فرصت محور" کشور را به سوی آینده ای مطمئن و دلخواه حرکت می دهد.

از نظر کارشناسان و نخبگان نظامی انقلاب های فناوری های نظامی در دنیا در دنیا در حال گذار هستند و یکی پس از دیگری به وقوع می انجامد ، اکنون ما در نسل چهارم این انقلاب ها (انقلاب اطلاعاتی) هستیم و می توانیم تاثیرات آن را نه تنها در حوزه نظامی بلکه در تمام سطوح جامعه ی بشری حس کرد. بر اساس گمانه زنی های نخبگان نیروهای مسلح ، در افقی نه چندان دور  انتقلاب دیگری بر اساس پیشرفت های فناوری های زیستی در شرف وقوع است. بر این اساس می توان با یک دیده بانی جامع ، پیشرفت های زیستی را به خوبی رصد نمود و با استفاده از تجربیات گذشته و توانمندی های کنونی ضمن آمادگی مقابله با این تهدید با اتخاذ استراتژی و تاکتیک های مناسب آن را به فرصتی بی بدیل بویژه در زمینه آمادگی بیشترسربازان تبدیل نماییم.

پ.ن : متن بالا چکیده تحقیق 220 صفحه ای بود که ان شالله در روزهای آینده برای داوری به نخبگان نیروهای مسلح ارسال می گردد. خدا کند بتوانم با یک ارائه مناسب نظر داوران محترم را جلب و حداکثر کسری خدمت را بگیرم.

پ.ن2 : به قول مامان عزیزم اگه به جای پروژه  سرچهارراه (پلیس راهور)خدمت می کردم الان کارت پایان خدمتم آماده بود

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۳۰
دانشجوی کلاس اول دبستان

نجواها  (۲)

مواظب باشید با این طرح هاتون تو لیست ترور قرار نگیرید. موضوع جالبیه.موفق باشید.
پاسخ:
سلام

:)
والا! راست گفته مادرت.
این همه صغری کبری چیندی کنار هم که کارت پایان خدمت بگیری
پاسخ:
سلام
الان تموم بود دیه:)))))))))))))))))؟

نجوا کردن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">